27.-28. veebruaril toimus õpetajatel väljasõit Vanaõue puhkekeskusesse. Lisaks toimunud koolitusele käidi ka Hüpassaare rabas talvist raba nautimas.
Toimunud on veel mõned minivõistlused:
14. märtsi teisel õuevahetunnil toimus lendava taldriku täpsusviske minivõistlus. Osalejatel oli viis võimalust lennutada, mistahes tehnikat kasutades, taldrik kindla vahemaa tagant võimlemisrõngast läbi. 1.-5. klassi arvestuses sai esimese koha Ardo (5.kl) tulemusega 5/5 ja 6.-9. klassi arvestuses sai esimese koha Jako (7.kl) tulemusega 4/5.
28.03 esimese õuevahetunni ajal toimus takistusraja läbimise minisvõistlus. Maha pandud takistusrada oli vaja võimalikult kiirelt läbi teha. Auhinna said raja kõige kiiremini läbinud tüdruk (Lidia, 7.kl) ja poiss (Enriko, 5.kl).
11.04 toimus palliviske minivõistlus teise õuevahetunni ajal. Auhinnad said palli kõige kaugemale visanud tüdruk (35.3m) ja poiss (29.5m).
26.05 toimus rahvusvahelise paberlennukite päeva puhul paberlennukite lennutamise võistlus. Lennutamine toimus spordisaalis, et tuul lennukite liikumist ei takistaks. Autasustatud said kõige kaugemale lennanud lennukid poiste (Oskar, 4.kl) ja tüdrukute (Anett, 4.kl) arvestuses.
8. klassi tüdrukud korraldasid 29. märtsil inimeseõpetuse aine raames 6.-9. klassidele võistlused rahvastepallis. Klassist võis osaleda mitu võistkonda, kuid tiimis pidi olema vähemalt 3 tüdrukut. Võistkonnad mängisid kõik omavahel läbi ja nii tekkis ka paremusjärjestus. Esikoha võitis 6. klass 1. võistkond, teise koha 7. klass ning kolmanda 9. klassi võistkond.
Aprilliga algas südamekuu ning selle puhul toimusid koolis samuti erinevad liikumistegevused. Täpsemalt saab nende kohta lugeda siit: https://raasikukool.edu.ee/2023/04/19/sudamekuu-2023/
Mais võtsime osa Tartu Ülikooli Liikumislabori üleskutsest maikuu jooksul õues rohkem liikuda. Õuemängude nädalal toimusid mängujuhtide eestvedamisel kullimängude ja ukaka mängimise päev ning õpiti tänavareketit mängima.
Õuesõppenädalal ja tegelikult ka juba varasematel nädalatel on leidnud nii mõnigi klass ennast õues toimetamas. Töölehti tegemas, mõõtmas, vaatlemas jms.
Meeskonnaga õue nädalat tähistasid mängujuhid natukene hiljem. 30. mail toimus mängujuhtidel selle õppeaasta viimane koosolek ja kokkuvõtete tegemine. Arutasime, mis läks hästi ja toimis ning mida järgmisel õppeaastal rohkem või teisiti peaks tegema.
Samuti võtsime osa Rattaga Kooli kogukonna Rattarikas reede kampaaniast. Mängujuhid aitasid reedeti rattaid ja tõukerattaid kokku lugeda, et näha kui palju on õpilasi, kellel on aktiivne koolitee. Raasiku Kooli kõige rattarikkam reede oli 26. mai, kui koolimaja eest ja rattaparklast võis leida 96 kaherattalist (ratas + tõukeratas + elektriline tõukeratas). Selleks, et kõik soovijad saaksid rattaga kooli tulla ja oma ratta ka turvaliselt ära parkida peab mõtlema rattaparkla laiendusele.
19. mail toimus koolis spordipäev, mille kohta saab täpsemalt lugeda siit: https://raasikukool.edu.ee/2023/05/23/spordipaev-2023/
Maikuu lõpus kuulutati välja aktiivsuskarika II poolaasta võitjad. 5. klass suutis 5.-9. klasside arvestuse karika enda kätte jätta, kuid 1P. klass pidi tunnistama 4. klassi nappi paremust ning oma karika neile loovutama. 4. ja 5. klassi õpilased ning mängujuhid käisid 1. juunil oma auhinda nautimas. Auhinnaks oli sel õppeaastal Spot of Tallinna külastus.
Juunikuu esimene täispikk nädal oli koolis teistmoodi nädal. 5. ja 6. juunil toimusid erinevad õpitoad, millest mitmed olid seotud ka liikumisega. 1.-4. klasside õpilased said mängida erinevaid vanakooli õuemänge ning 5.-8. klasside õpilased tutvuda Movementiga. 4.-8. klasside õpilastel oli võimalik osaleda ka mängujuhtide õpitoas, kus saadi teadmisi ja kogemusi mängujuhiks olemisest. Osalenud õpilastel on ka valmisolek sügisest kooli mängujuhtide ridasid täiendada.
7. juunil toimus kooli ühismatk Aegviitu. 1.-4. klasside õpilased sõidutas kohale buss ning 5.-8. klasside õpilased liikusid rongiga. Nooremad läbisid Sõõriksoo loodusraja ning mängisid Aegviidu seiklusrajal. Vanemad õpilased võtsid suuna Linajärvele ja tagasi, läbides umbes 6km ning samal ajal nutimängu mängides.